aysegul_cly Prenses21 benim de kizim 2 aylık doğduğundan beri serum fizyolojikle açıyorum ikisine de sıktıktan sonra kaldirp sirtina vuruyorum çıkıyor çıkmazsa da aspiratörle çekiyorum