6 aylık olucak bebeğim 10 gün sonra o kıcağımdayken eiğilip
Kalktığımda bile sağve sol dikiş başında sağda daha çok sanki böyle içerden yırtılıyomuş gibi canım acıyo. Buz soğuk yakar ya hani elimizi keskin bi acı olur o acının aynısı günde bin kere dikişime bakıyorum çok şükür dışardan bişey yok daha öncede çok yaşadım böyle kıymık ya da çıra gibi ince bi şeyle kesiliyo gibi acırdı geçerdi bu sefer sanki bariz gibi diğeeleri gibi bir şeymisir acaba yine hala devam etmesi 6 aya rağmen bitmeyecekmi hiç ya