nnoktaa ay ne gezer tozardim hiç uykusuz günler geçirirdim evde hiç işim aksamazdi her gün 3 çeşit yemeğim tatlim olurdu evime gelen bu evde nasıl kedi var derdi oyle temizdi kayinvalideme gittiğim yada o geldiği zaman hayret ederdi anneme derdi nasıl insan bu hiç mi yorulmuyor 4 saat uyuyor sadece derdi, bir doğurdum ay o uyku bir tatlı geliyor bir tatlı geliyor yatıp günlerce uyumak istiyorum ama nerdee şöyle annem bendeyken bile 1 saat fazla uyuyamıyorum bebeler annemden kaçıp tepeme biniyor 😂