Merhaba, doona muadili bisiklet ve ebebeğin katlanır bisikleti arasında kaldım. Kızım 31 aylık bebek arabasını sevmiyor, oturmayı da sevmiyor, acaba bunu alsam biner mi? İleride 3-4 yaşındayken bisiklet olarak kullanır mı?Tecrübeleriniz nelerdir? Değer mi almaya?