Kızlar selam 5 aylık bebeğim var Temmuz ayında doğum yaptım emziren bir anneyim Eylül ayından beri regl oluyorum bu ay 6 gün gecikti hala olmadım korunuyorum da üstelik bugün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ama hala olmuyorum çözemedim sebebi ne olabilir sizce korkmalı mıyım