Kızlar kızım 5 gün önce hastalandı burun akıntısı hafif öksürük var doktor boğazı kızarmış dedi Zaditen damla yazdı 2 güne geçmezse antibiyotik başla dedi ama hep hafif seyrettiği için ben başlamak istemedim şimdi burnu hala akıyor hafif öksürük devam sizce ne yapmalıyım ? Bu arada yeni anneyim kızım 10 aylık 2. Kez hastalanıyor o yüzden pek bir bilgim yok tecrübeli anneler yardımm