Bir öncesinde bir sonrasında çok gazı olduğu için verdiler. Ben evde hiç vermedim. Gece bir kere calpol verdim. Ama gerçekten sonrasında canları yanmıyor. Akşam evde normal hayatına devam edip piyanolu oyun halısını tekmeledi. Çıkınca çok ağlıyorlar sebebi soğuktan ve lokal anesteziden kaynaklı gaz. Kucağınızda yüzü dışa dönük olscak şekilde dik tutup zıplayın. Böyle rahatladı. Sonra hiç acısı ve ağrısı olmadı.