SerenGltkn merhaba, ben siyah ekran yapıp şarkı açıyordum dinliyordu doktorumuz öyle söylemişti çünkü mutfakta işim varsa mama sandalyesine koyup hem şarkı söyleyip hemde işimi yapıyordum. Kızımı tek başıma büyüttüm kimsenin karışmasına izin vermedim. Babaanne anneanneye gidince tvyi kapatırdım heleki telefon kırmızı çizgim asla telefon izletmelrine izin vermezdim. Sırf telefon veya televizyon izletirler diye götürmezdim kızımı parka giderdim komşuma giderdim ama götürmezdim anneme babaannesine şimdi bile babaannesine şartla gönderiyorum telefon bakıcaksan gitmiceksin diyorum babaannesine de söylüyorum telefon verirsen göndermeyeceğim diyorum oda vermiyor annen kızıyor diyor