Bebeğim emerek besleniyor bu aya kadar güzel besleniyordu kilo alımı iyiydi ama artık kilo almıyor hatta 6 aylık kontrolündn sonra 100 gr vermiş ek gıda da tadım seklinde ilerliyorum pazartesi tekrar doktora göstermek istiyorum diş çıkarma yok çok hareketli bir bebek de değil eskisi gibi emmek istemiyor kilo alması için ne yapmam lazım bilgisi olan anneler yardımcı olur musunuz