elifozkan bu biraz sizin ve bebeginizin durumuna bağlı benim doktorum benim bebeklerim için 1 yaş yeterli artık mamadan alıp yemekten alamayacagi hiç bir şey yok sindirim sistemi de hazır ve çok kilo alırlarsa kalp damarlarında yağlanma yapar dedi şöyle ilerledik tadimlari yaptık diyelim 1 öğün oturdu ve o öğün artık öncesinde sonrasında mama yok ek gıdasını yiyecek hemen mama saati ve yemek saatlerini belirleyip 20-30 günde bir yeni ek gıda öğünü ekleyip mama öğünü çıkardık ta ki mama günde 1 e düşene kadar bu bizde 10. Ayı buldu ve doktorum günde 1 kez de anne sütü aldıkları için (o sırada sagimla sütümü arttirdim vs uzun hikaye) mamayi komple bıraktırdı eğer anne sütü almasalar 1 yaşında bırakmaları daha uygundu dedi ve yerine inek sütü dahil hiç bir şey koymamam gerektiğini söyledi umarım anlatabilmişimdir 😊😂