Arkadaşlar oğlum 2 yaşına gireli 3 gün oluyor doğum gününü yaptığımızın hemen ertesi gecesi sabahı uyku düzeni bozulmaya başladı normalde 9′da Kalkan çocuk gece 6.00′da kalkmaya başladı neyse sonra buna gece ağlamaları eşlik etmeye başladı gece yataktan kalkıyor ağlıyor ve yataktan çıkmak istiyor dışarıya gitmek istiyor dışarıya dedi salon falan değil bildiğiniz dışarıya gitmek istiyor ve geceleri bana çok zor durumlar yaşatıyor çünkü tekrardan da yatıramıyorum ve sebepsizce çok şiddetli ağlıyor yani ne yapacağım bu durum neden kaynaklı bilmiyorum aranızda bir fikir olan ya da 2 yaşta böyle bir uyku düzensizliği var mı çünkü biz 2 yaşına kadar uykumuz çok düzenliydi