Hanımlar merhaba. Benim 33+5 de doğan bebeğim var. Şuan düzeltilmiş 5 aylık. Sadece mama aldığı için ek gıdaya başladık ama bebeğim kaşığa dahi bakmıyor odaklanmıyor. Bakmadığı için ağzını da açmıyor. Yakınlaştırıyorum yok yani. Artık korkmaya başladım. Sürekli etrafı izliyor bi yerlere dalıyor. Bebeği böyle olan var mı