SweetMom__ Kesinlikle katılıyorum gencecik insanların dilenmesi beni çok kızdırıyor bir işe girip çalışabilir pozisyonda ama o dilenmeyi tercih ediyor çünkü kolay para.
Çocukların dilendirilmesine katlanamiyorum bir kaç yıl öncesine kadar sürekli yardım ediyordum müge ablam çok güzel bir konuşma yaptı biz yardım ettikçe o çocuklar daha çok yardıma muhtaç duruma düşüyor daha çok dilendiriliyorlar. Gönlüm razı olmasada artık ellerine para vermiyorum aclarsa yemek alırım ama pecetelerini almam