Noname21
Devlet anaokulana gidiyor öğretmenin kurduğu bir grup var bilgilendirme ordan yapılıyor, okulda ne yaptılarsa onu kısaca özet geçiyor öğretmen bazen fotoğraf video atıyor, ödevlerle ilgili yapılacaklari anlatıyor bazen, ayın menüsünu liste olarak atıyor. Daha özel bi durum olursa veli özelden iletişime geçiyor öğretmenle. Yardımcı ablalar var bizim okulda onlar bazı durumlarda çocuklara yardımcı oluyor.