Audrey_ Kızlar 18 günlük bebeğim var. Dün ile bugün kaka yapmıyor neredeyse. Dün sadece 1 kere yaptı. Her beslenmesinde bezinde çişi oluyor yapmış oluyor ama kaka yok. Doymuyor olabilir mi ?
ZeydsMom Audrey_ cisli bez doymasi ile ilgili kaka degil. Anne sutu aliyorsa 10 gune kadar yapmamasi normal kabizlik sayilmiyor
ecemmmay Audrey_ çok aklınızda kaldıysa yine doktorunuza danışın tabi ama sap simplex alın bizim de öyleydi çok işe yarıyor kakasını yapamadı mı cocukta hazımsızlık yapar huzursuz olmasına neden olur biz de hep fitil atarak yaptırıyorduk sonra o dediğim ilacı aldık rahatladı ek gıdalara baslayınca düzeldi anca kakası
Audrey_ ZeydsMom anne sütü günde 1-2 defa sağıp verebiliyorum sütüm yeterli değil geri kalanı mama veriyorum.
ZeydsMom Audrey_ olabilir merak etmeyin yeterli mamayi veriyorsaniz doyuyordur. Yenidogan doneminde boyle kaka yapmamak oluyor. Cisli bezi yeterliyse doyuyor.
Alisvehumos Çiş önemli,çiş yapıyorsa kokmuyorsa çişi yeterlidir.Kala 10 güne kadar beklenebilir diyor doktorlar,fitil en son aklınıza gelsin.Çünkü eninde sonunda yapıyorlar.Bu durum sürekli olmaya başlarsa doktorunuza danışırsınız🌸