ehliyet için kan verdik anti hps ikimizinde pozitif yani yüksek. buda hepatit b hastalığına karşı bağışıklık kazandığımız antikor ürettiğimiz anlamına geliyormuş. ya aşı yada hepatit b virüsünü taşıyıp iyileşince oluyormuş. hepatit b cinsel yolla geçen hastalık. e bu bize nerden geldi aşı da olmadık kafamda deli sorular. var mı başına gelen şoklardayım sonuç göstermeye de daha bir kaç günümüz var