Defnecikkk Bebeğim iki buçuk aylık. Üst damağı kabarmış hep. Salyası çok olmasa da var. Eli sürekli ağzında kaşınıyor belli ellerini yanaklarına falan da atıyor dış çıkarıyor olabilir mi. Yanı bu aylarda başlayıp sonra mı çıkıcak
Defnecikkk Deletedmom133 içim rahatladı biraz peki ağzının arkalarında damakta beyazlama da var mıydı
Kybele O aylarda tükürük bezleri geliştiği için kontrol edemediklerinden ötürü oluyor bu durum diye biliyorum
_dogasurucu_ Ben ve kardeşim 3 aylıkken alt dişlerimizin ikisi de çıkmış. Olabilir bence ama doktorunuz söyler zaten. Kendi kızımın 9.ayının sonuna doğru geldi dişleri ve peşpeşe geldi. Ona da çok geç dediler ama işte belli olmuyor.