Arkadaşlar günaydın, daha dün fark ettim kızımın sol meme ucunda beyaz sivilce gördüm internette bunun süt olduğu ovulmaması gerektiği zamanla kendisinin geçebileceği yazıyor, bebeğinin başına gelen var mı ? İçim rahat etmıyor Varsa lütfen yazabilir mi 😐