Çok korkuyorum ama çok çünkü kızım 2yaşında sadece annemde duruyor benim yanımda gelecek kimse yok tekim yani bu beni daha çok korkutuyor tek kalmamak için özelde doğmak istiyorum ama fiyatları çok yüksek mecbur devlete gideceğiz ama aşırı korkuyorum normal doğum olacak ilki de normal kendime gelemiyorum resmen sürekli bir korku içindeyim tek nasıl olacak diye