nskn benimkide 4,5 aylık emzirirken kafası terliyor. Emzirirken üstüne birşey örtmüyorum. bizde 24 derecede tutuyorduk evi ama ayak ve kafadan terlediği için dereceyi düşürdük 23.5 yaptık gündüzleri 24 yapıyoruz yinede oyun oynarken battaniye olmadığı için. Birde benim ki hep çorap çıkarıyor geceleri çorapsız yatırıyorum onu ayaklarıda terliyordu