annesininkuzusu27 3 hafta oldu bırakalı. Yanımds şarkı ninni söyleyerek uyutuyorum ama yine de kalkıyor gece 2-3 kere . Bu uyanmalar tamamen bitmeyecek miii 😢
ppzeynep annesininkuzusu27 Emzik kullanmıyorsa bir süre böyle gidebilir. Vücut saati halen gece emme refleksine programlı.🥲
asliiihann 23 aylikken biraktik memeyi suan 29 aylik ve hala uyaniyo 😬 2 -3 kez uyaniyo normalmis 3 yasina kadar bi de ustune sendrom eklendi bambaşka bi cocuga donustu gecelerim iyice heba oldu gecicek inşallah 🥲🥲
asliiihann gmz170_ onun tek istegi benimle uyumak cani istemezse su da icmiyo cok denedim artik pes ettim 🙏🏻