cnesila Merhaba bebeğim 5 aylık ve burnunu her gün temizliyoruz burun aspiratörüyle ve hep ağlıyor burnunu ellettirmiyor korktuğu için yapıyor ne yapmalıyım siz nasıl temizliyorsunuz ??
beyazzkuguu cnesila bizimki de ağlıyor ama babasıyla mecbur temizliyoruz tek başıma zorluyor beni tıkankılığı açmak için ben ek olRKta buhar makinesini kullanıyorum uyurken çok işe yarıyor
cLearQueen cnesila canım sterimar sprey kullan cekmene gerek kalmiyor. Ve mutlaka buhar makinasi kullan cok pahali bisey olmasina gerek yok biz de 200 tl sanirim oyle fiyata aldik is gordu