nurcan355 betella golden goat ve aptamil prosyneo kullandim dogrumu yazdim bilmiyorum ikiside gayet iyi bize hic gaz yapmadi en basindan beridir aptamil kullaniyorduk aslinda ama mamayi reddedince golden goat denedik oda gaz felan yapmadi her mama sonrasi karin masaji yapiyordum tabi rahat tuvaletini yapiyordu hic kabizlik gaz cekmedik diyemem suan 8 aylik 2 sefer gaz sancimiz olmustur onuda cok kolay atlattik sukur
canissmom betella hastanede Hipp organic combiotic verdiler, bir sıkıntı yaşamadık gaz ve kabızlık gibi. 2 aydır da devam ediyoruz, değiştirme gereği duymadım çok memnunum
esnkrtss Golden goat en doğalı keçi sütlü anne sutune en yakın olanı sonrası hip sma aptamil diye gider ama önemli olan en iyi mama almanız değil bebegin o mamayi kabul etmesi. Emzirmeye destekli gittiğim için 3 mamadan sonra aptamili beğenmişti benimki