gayeatalay Kızlar doğum yapalı 14 gün oldu bugün çok yoğun kanamam oluyor parçacıklı çok yoğun et parçaları geliyor normal mi bu doğum doktoruma yazayım mı ilk hafta kanamam çok azdı şimdi çok çoğaldı ve parçalı geliyor
GokcelifMom gayeatalay Normaldir diye düşünüyorum. Sonuçta 9 ay boyunca kanama olmuyor ve vücut bunu 40 günde dengelemeye çalışıyor. Benim ilk 1 ay parçalı şekilde gelmişti. Son 10 gün azalmaya başlamıştı.
gayeatalay aryabebek473_ Sezeryan yaptım ilk hafta kanama azdı bugün özellikle çok yoğun ve büyük parçalı
aryabebek473_ gayeatalay aslında normal çunku aylarca adet görmüyorsun tüm pis kan tortu şekilde atılıyor bnmde öyle olmuştu sen yinede sık sık pedını değiş temiz tut kendini özellikle ameliyat yerine çok dikkat et çok geçmiş olsun güzel anne 👶🏽
gayeatalay aryabebek473_ çok teşekkürmederim güzel yorumunuz için 10 gündür az olup bir anda çoğalınca korktum şimdi rahatladım 😍😘💖
gayeatalay GokcelifMom ay içim rahatladı 🥹🙏bir an normal değil ni acaba dedim çok teşekkür ederim bilgi için 😍💖
2124 gayeatalay İlk cocupumda bende de 40 gun sonra olmştu ciğer parçaları gıbı lop lop düşmüşü doktoruma sormuştum adet kanaması demişti rahım temızlenmşti sezeryandı öncesınde belım kasıklarım cok ağrıyodu ayakta duramıyodum o kan parcları düşünce rahatlamıştım