Allah'ım her gün yeni birşey yapıyor öyle şaşırıyorum ki hâline elleri yumruk yapıp cop cop emiyor nazlanarak ağlamaya başladı gerçek ağlama değil belli oluyor aguuuuu diye ağlıyor babası gel diyince biraz mırıldanıyor sonra kucağına almazsa ağlıyor televizyona apayrı bir merak var kafasını çeviriyor izlemek için izletmiyorum ama kucakta oturmak ister gibi popoyu geriye ittiriyor bide uyku durumu var tabii 😑 ayağımda sallıyorum uyuyor 5 dk geçmeden gözleri kocaman açıyor bianda 😂tabii uykusuzluktan gözlerimi açamıyorum artık o ayrı ama oyun halisina koyuyorum aglarken bakiyor kendine sonra gülmeye başlıyor 😂 ben odanın kapısından çıkana kadar takip ediyor mutfağa gidene kadar bı ağlama kopuyor 😂😂 hergun tekrar tekrar aşık oluyorum bu bebeye Allah'ım çok şükür bana böyle bı evlat verdiğin icin diyorum hep 🙇💕biz bu durumdayız sizler nasılsınız ne değişiklikler var anneler 🙋💕