aryabebek473_ Kızlar bebeğim 3 ay 21 günlük önceleri bez sayısı 10 iken bır haftadır bez sayısı 6 7 lere kadar düştü bazen meme reddi yapıyor yinede ısrarla veriyorum gündüzleri en az iki saatte bir emzirmeye özen gösteriyorum acaba doymuyor mu ?
parlairrm aryabebek473_ 6-7 de yeterli canım doyuyordur sağlık ocağında istersen düzenli kilo kontrolü yaptır için rahat etsin
aryabebek473_ Kilosu iyi dendi bana 3 aylık kontrolde tekrar gitmeyi düşünüyorum meme reddi yapmaya başladı o benm canımı çok sıkıyor aslında
parlairrm aryabebek473_ Mama reddi ara sıra bizimde oluyor her şekil emzirmeyi denedinmi bazen hep aynı şekillerde emmekten de sıkılıyorlar yatarak ayakta yürürken vs ben bunları denediğimde tekrar alıştırıyorum bi dene istersen
aryabebek473_ parlairrm hepsini deniyorum şekilde şekile giriyorum . Bır kaç hafta önce yapmıştım geçti sonra tekrar yaptı . Özellikle yürürken tutuyor haylaz