1 haftadır bebeğim aşırı huysuz gaz vs dedim ama gazıda yoktu anlamsız bağırarak ağlaması vardı pazartesi randevumuz var bu arada doktora.Elini ağzına götürmek istedi götüremeyince de ağladı bende kendi elimi damaklarını kaşımak isterken damaklarının şiştiğini birde diş gibi hissettim flasla baktım ve damakları aşırı şişmiş ve kızarmış çok erken değikmi ya kafam karıştı