Hamilelikten önce 50 kiloydum şimdi 70 doğumdan sonra bu kilodan nasıl kurtulurum bilmiyorum yemeği mi kessem bilemedim siz nasıl verdiniz hamilelikten önce sigara kullanıyordum ondan dolayı yemeği aramıyordum şimdi emzirdiğim için kullanmıyorum Buda beni yemeklere itiyor psikolojim bozuldu kilodan
tanıdığım bi çay içiyor onunla baya zayıfladı ama tabi anne değil o yüzden içebiliyor bilmiyorum dışarı çıkayım diyorum soğuk çocuğum için çok çıkamıyorum aktivite de yok evde spor yapayım diyorum ev işini mi yapayım çocukla mı ilgileneyim uyuyayım mı düşünüp duruyorum sizin var mı önerebileceğiniz şeyler