Yenidoğan bebeğime Aptamil prosyneo ile başladım, 2 gün biraz huzursuz gibiydi acaba mamadan mı dedik değiştirip deneyelim dedim gözlemlemek amacıyla. Sma comfort aldım güya gazlı bebek için. Demez olsaydım çocuğumu mahvetti. 3 gündür içiyor ishal gazlı oluyor. Karnından guruldama sesleri gelmeye başladı. Mamayı yerken yarısını zaten çıkarıyor üstelik yerken daha kakasını yapıyor. Sürekli mırıldanma halinde. Prosyneo dan devam, asla almayın önermiyorum!!!