brcn1990 bende bu durumdan dolayı kafayı yiyorum hayır eskiden sigara kullanıyordum yemeği aramıyordum e şimdi emziriyorum sigara da kullanmıyorum nasıl olucak bilmiyorum egzersiz yapayım diyorum evde nasıl yaparım ki ev işi vs derken bi de üşengeçlik herhalde dışarı çıkıp yürümek istiyorum ama çocukla soğukta bide tek başına insan onuda istemiyor bulursan çözüm bende bekliyorum burda