Lugesyaa Biz 9 10 gibi kahvaltı yapıyoruz ama öğlen yemeğini 2 olmadan yemiyo aralığı uzun gibi geliyo iştahsiz bi bebek olduğu için ara öğün veremiyorum yoksa öğün kabul etmiyo