Ftet
Kusura bakmayin o kadar uykusuz ve yorgunum ki gunlerdir buraya girmeyi unutmuşum resmen sabaha kadar uyanik gun icinde uyuyor bi kac saat çıldırmak üzereyim🤦🏻♀️😬
Butun gece uyumadigi icin sabaha karsi uyuyor. 11 gibi 150 cc mama veriyorum direk gune oyle basliyor.
12:30 gibi kahvaltı türu tereyagli yumurta yada haslama olacak sekilde labne peyniri ile veriyorum. Bol bol su iciyor. Bazi sabahlar ise direk avakado cicibebe labne peyniri karışımı veriyorum. 1 yemek kasigi zeytin yagi mutlaka koymak gerekiyor. Daha sonra oglen uykusu.
Uyandigi zaman tekrar mama 150 cc. Meyve puresi tarzi biseyler veriyorum o an ne varsa.
Aksam yemegi sirasinda biz ne yiyorsak ayni sekilde onada onu veriyorum. Yogurtla beraber. Tekrar sekerleme uykusu yapiyor. Uyumadan once 120 cc mama veriyorum. Aksam 11 gibi uyaniyor ne yaparsam uyumaz. 🤦🏻♀️ biraz oynayip oyaladiktan sonra tekrar 150 cc mama verip gece uykusuna yatiriyorum. Bu sekilde kusura bakma cok uzun oldu 😁