Benim çocuğum ateşliyken acil kabul ettiler. Bi test yaptılar mxa ve virüs testi. Antibiyotiksiz takviyelerle ateşimiz geçti ben şaşkın. Sonra ben takibe aldım instagramdan
Yeğenimin geniz eti vardı, horlama ve ağzı açık uyuma şikayetleri vardı. Kesinlikle ameliyat olacaksın demişler. İnstagramdaki paylaşımlarından dolayı Uzm. Dr. Muhammet Mesut Nezir hocayı önerdim. Verdiği tedavilerle bir ayda geriledi. Çok memnunuz çok mutluyuz. Sizinlede paylaşmak istedim.
Örnek Whatsaap grubumuzda da giden bir el ayak ağız hastalığı vardı 2 gün hastanede yatmasına rağmen çocuk hiçbirşey yiyememiş, ağız yaraları falan özel bir karışım hazırlatmış ilk kullanımda yaralar iyileşmeye başlamış en azından yiyebilmiş.
Kliniğine gittiğinizde il dışından bile hastalar geldiğini görüyorsunuz. Ayrıca serum takılabiliyor, testleri hızlı sonuçlanıyor. Hastanede bir günümüz gidiyor bir gidince. Bebeklerde ek gıda sürecinde ilk beslenme tadımlarını yaparkende gördüm. Çok yönlü.
Sakaryada bir numara bence.
Sizlerde tavsiye ederim.