kitapsever_ benim bebeğim de 68 günlük. Ben de deneyerek ilerliyorum, mama veriyorum çoğunlukla. Şu anda 120 ml içiyor 3-4 saatte bir. Gözlemleyerek artış yapabilirsiniz, bir süre sonra alışacaksınız zaten. Ben de ilk başlarda kusmasından çok korkuyordum, hala da korkuyorum ama alıştım. Bebek bu sonuçta kusacak da ağlayacak da. Siz gözlemle miktarını tutturmaya bakın☺️