Merhaba. Bebeğim 12 aylık, büyüdükçe gece beslenme isteği arttı. Max 2 saatte bir uyanıyor emzirmesem ortalığı yıkıyor. Gece beslenmesini nasıl kestiniz? Kaç gün sürdü alışması? Kestikten sonra gerçekten uyanmaları azaldı mı? NOT: Sallayarak uyutuyorum.
Deneyimlerinizi bekliyorum ☺️