masall00_ Sizce bebeğin saçını kazıtınca gür mü çıkıyor yoksa alakası yok mu tecrübelerinizi alabilir miyim
tineanigra masall00_ alakası yok sadece eşit uzayacağı için daha çokmuş gibi görünür ama gürlük seyreklik genetiktir.
Lumisare masall00_ gür çıkmıyor araştırdım baya saç sıklığı daha anne karnındayken belliymiş zaten sadece kazıtıldığı zaman hepsi eşit aynı boyda çıktığı için gür çıkıyor gibi gözüküyormuş
serendipity16 masall00_ biz 40 günlükken kestik ama yavaş uzadı şu an normal yani çok gür değil bence genetik yani sanırım bana çekmiş benim ince telli saçlarım
masall00_ Resim atsam yorumlar mısınız annemde bizimkini kesmişti şuan gerçekten gür çok güzel saçlarım var ama kararsız kaldım
3kedili2bebekli masall00_ ben gaza geldim zaten saçı yok dedim kazittim 4 ay oldu hala yok yani işe yaramıyor 😂
defnesmom3 masall00_ alakası yok ama kestirirsen kaliteli saçlar gelirmiş yerine gür gelen de oluyo da o bence anne baba saçına bağlı gür olan fln varsa bence benim küçükken kesmişler gür çıkmış ama bir bağı yokmuş onunla
defnesmom3 masall00_ şu an gördüm benim kızımda 17 aylık bende kıyamıyorum içim almiyo illa ki biraz büyüdüğünde saçları uzadığı zaman az az keseriz diye saçları com güzel uzuyo bence hiç gerek yok
ogretmenanne2024 masall00_ valla 4 aylık ounca babası sıfıra vurdu makineyle. Pişman mıyım bazen evet ama 10 gün olmasına rağmen uzamaya başladı bile şimdi alta koyacağım ilk kestigimiz hâli
masall00_ ogretmenanne2024 ya bende aslında keşke daha erken vursaydım diyorum şuan 1 yaşı geçti ya çok kararsız kaldım ama yine kıyamadım kesmeyeceğim galiba
Esmhsn ogretmenanne2024 ilk foto 4 aylıktan küçükkenki saçıysa maşallah zaten gür saçı. Genetikle alakalı
ogretmenanne2024 masall00_ biz hem küçük dedik hem de yaza kadar uzar diye kestik ama 1 yaşini geçtiyse aslında gerek yok uzar büyüdükçe
ogretmenanne2024 Esmhsn onda tam hatırlamıyorum ama 3 aylık falandı heralde. Zaten doğduğunda saçları simsiyahti ama dökülmeye başlamışti bizde sorunu kökten halletik🤭