3 yaşında ki kızım 2 aydır geçmek bilmeyen öksürüğü var. Gün içinde hiç öksürmüyor ama başını yastığa koyduğu anda başlıyor bogulur gibi öksürmeye.2 ay önce doktor kontrolünde ciğerleri temiz falan demişti,ilaç verdi gönderdi kullandık azaldı sadece,geçer sıcak tutarım,ıhlamur vitamin falan alır derken 2 ag oldu.cocuk gün içinde iyi başını yastığa koyduğu an başlıyor.Ne önerirsiniz ne yapmalıyım?