52 günlük bebeğim var. En başından beri çok çok çok şükür geceleri uyuyor. Sabah 8 den sonra uykusuzluğu başlıyor. Ve gece 1 e kadar uyku problemi yaşıyoruz günüm onu uyutmakla geçiyor. 2 saatte bir emziriyorum 2-3 saatte bir uyutmaya çalışıyorum. Uyuyor ama sadece 20 dk 😱 uyutmak için uğraşıyorum ve 20 dk 😱 bize göre uyumamasına hiç bir sebep yok. Sütüm yetiyor çok şükür kilo alımı iyi. Çok gazlı bi bebek değil. Çok gazlı olsa ağlar sürekli hayır sadece uyumuyor. Beyaz gürültü açıyorum kundak yapıyorum. Zaten kundaksız ve sesi açmadan hiç uyumaz öyle uyuyor ama çok kısa. Gece 1 e kadar böyleyiz. Dolayısıyla ben gündüz hiç bi iş yapamıyorum yemek temizlik dinlenme vs. Napıcam böyle ? Neden uyumuyor olabilir. Düzelir mi ? Düzelirse ne zaman düzelir ? Umut olun bana 🙄😱🤷🏻♀️ Çok değil öğlen bi saat akşam bi saat uyusa yeticek bana 😔