Alyamoms1 Mart’ta 5 yasına girecek oğlum birde 7 aylık oğlum var.Tuvalete bile gitmek lüks oldu.Bazen yemin ederim eşim geldiginde tuvaletim olmasa bile gidiyorum oturuyorum çıkıyorum.7 aylık olan sabaha kadar yatmıyor,sabahta anamı ağlatıyor gece yatana kadar hep memnuniyetsiz.Ha birde rahatsızligi var su bile versem nefes borusuna kaçıyor onu rahatlatana kadar 10 yaş yaşlanıyorum 😔Buyuk olan yapma etme dememe rağmen herşeyi yapıyor.Kiziyorum olmuyor güzel güzel konuşuyorum olmuyor şart koyuyorum olmuyor.Cocugu yatirdığımda kendine etkinlik yapıyorum yine olmuyor bir türlü onuda tatmin edemiyorum.Sabaha kadar oyna desem oynayacak.Gunduz uykusu 2 yaşından beri yok .Sabah kalkar akşama zorla yatar hayır yani hiç mi yorulmuyorsun ben anlamıyorum ki.Ne dersem cevap veriyor,ha birde balık burcu ota boka ağlıyor bir neden olmasına gerek yok.Bak beni ağlatma diyor gözleri doluyor😂🤦🏻♀️Valla sıyırmama az kaldı.Esimde destek olamıyor çalışıyor adam geç geliyor.Tak başıma yetemiyorum bazen oturup içlerinde ben ağlıyorum.