Kızım 7 aylık olacak ama hala kaka ve gazını çıkarmakta çok zorlanıyor kızlar🥲 ek gıdaya 5.ayda başladık 4.ayın sonlarına doğru başladı bu sancılanmaları fln. Yani ek gıdayla alakası yok vermedğim günlerde aynı oluyor denedim kaç kere..
Yani ne yapsam ne etsem bilemedim doktora götürdüm ilgilenmedi gaz damlası yazdı gönderdi.bende bugün nurse harveys colex aldım az önce içirdim inşallah bi işe yarar bide kimyon kaynattım verdim. Mosmor oluyor bir anda sancıyor sertleşiyor karnı.
Ne yapabilirim?
Bide ankarada olup çocuk doktoru önerisi olan varsa çok memnun kalırım bi başka doktora götürüp göstermek istiyorum 🙏🥺
Teşekkür ederim şimdiden.