Merhabalar anneler bi kaç gün öncesine kadar herşey normal iken kızım bı anda ateşlendi hastaneye götürdük kan idrar tahlili yapıldı ve kanında enfeksiyon çıktı antibiyotik tedavisi ne başladık şimdi ates yok ama o iştahla yemek yiyen uyku düzeni tam olan çocuk gitti yerine başka biri geldi ne bı şey yedirebiliyorum nede gece uyku var resmen huy değiştirdi sürekli emmek istiyor napcamı bilemedim ne yedirebilirim aç kalıcak diye endişeliyim teşekkürler 😪🙏