Gakkoyenge Kaka diyince ıkınıyor tuvalete götürürsek eğer yapıyor daha küçük ama ne zaman kaka desek ıkınmaya başlıyor yani anlıyor 14.5 aylık nasıl bi yol izlemeliyim öneriniz neler?