Kızlar iyi akşamlar. Doğum yapalı 2 sene olacak sezeryan oldum. Ama bu son aylarda sırt ağrılarım hiç geçmiyor yorgunluktan mı başka bişey mi var korkar oldum doktordan randevu aldım int de kötü kötü şeyler de yazıyor. Oluyor mu sizinde böyle. Sanki sırtımda çuval taşıyorum