13 ay+18 günlük bir oğlum var. Tadımlara başladığımızdan beri iştahı yerinde olan , merak edip ağzını açan bir çocuktu ama sadece kaşıkla verilen gıdalara 🫠 Eline verdiğim hiç bir meyve sebzeyi yemek istemiyor. Kaşıkla verince ağzını açıyor ama kendi tutup yemek istemiyor. Artık başka çocukların elinde böyle elma armut yada bişeyler yediğini gördükçe üzülüyorum benimki neden yapmıyor diye. Buna en büyük sebepte sanırım büyük parçalara bir türlü geçemiyoruz.
( Blender ederek vermedim hiç ) çatalla ezip verdim hep ama o miktarı büyütüp verdiğimde direk tükürüyor yada öğürme refleksine giriyor. Sonra da ağzını açmıyor.
Çocuk gelişimi mezunuyum , her çocuk farklıdır her çocuğun gelişimi değişkendir biliyorum ama nasıl alıştıracağım artık çözüm bulamadıkça kendime kızıyorum. Karşısında rol model oluyorum. Yemek yerden bilerek ağzımı şapırdatıp ooo çok lezzetli ham ham falanlar yapıyoruz babasıyla. Bakıp gülüyor sadece 😂😂 Yemek hariç herşeyi ağzını sokuyor bu arada diş kaşımak için.
Bu şekilde ilerleyip çözüm bulan annelerimiz varsa, öneri ve desteklerinizi bekliyorum 🙏🏻🌸