Bebeğim solunum yolu enfeksiyonu geçiriyor öksürüyor kusuyor. Doktoru dişlerininde peş peşe çıktığını söyledi aynı zamanda. Kaç gündür uykusunda emziriyorum. Gündüz verince sadece ısırıyor ya da hiç istemiyor. Isırınca da ben istemsiz acı çektiğimi belli ediyorum. Kızıyor iyice yapıyor. Yemeği de azalttı baya. Memeyi bırakıyor diye endişeliyim. Alerjik bir bebek. Diyet yaparak emziriyorum aylardır. Fikri olan varsa yardımcı olursanız çok sevinirim. Ne yapmam lazım bilmiyorum.