ozipek Ay kızlar sakallı poğaça yaptım da yarın akşam günüm var ben bunları buzdolabına koysam olmaz mutfak masasında dursalar neye koymalıyım tepside dursalar üzerini mi örtsem neyle örtsem streçle mi bezle mi havluyla mı bi fikir veriiin 🫠
linamom3 ozipek bez ya da havlu koymayın yarına kadar kuruyabilir en iyisi streçlemek ya da kapaklı kutularınız varsa onlara koyabilirsiniz
ozipek linamom3 bi leğene koydum, önce havlu serdim ufak bi tane, üzerine de streç sarmıştım ama tamamen kapattım altlı üstü her yeri streçti hava almadı asla gece dolapta bekledi çıkardım ılımasını bekledim hiç açmadan. Şimdi açtım ve puf pufff🤤🤤🤤🤤
LezizeNine ozipek emeğine yazık ama yenilebilecek durumdaysa yine ikram et bişey olmaz bir de hamurunda yumurta var mı ? Yumurta hamuru erken bayatlatıyormuş öyle okumuştum denedim bi kez cidden birkaç gün kurumadı
ozipek LezizeNine ay yok yok yorumumu düzelttim şimdi, bekleyip ılıyınca kendine gelmişşş🥹🥹🥹🥹🥹 çok güzel şu an yumuşacık. İlk o soğukla herhalde kuru geldi açıldıkça yumuşak oldu 🫠 yumurta akı var
LezizeNine ozipek sevindim senin adına canım buzdolabına koyduysan evet ilk çıkarınca kuru gibi oluyor sıcaklıkta yumuşuyor ama ♥️