Merhaba bebeğime yazın kayısı şeftali erik falan koymuştum ek gıda zamanı yesin diye şeftali verdim bi sorun olmadı ama buzluktan vermek iyi değil diyorlar. Ama mesela bozulur diye sebzeleri de porsiyonlayıp buzluğa atıyorum tek tek çıkarıp çorba yaptım bi sıkıntı olur mu bu şekilde kullanan var mı ?