lagerthaa Tabiki, seve seve anlatırım ama aslında detaya inecek kadar çok birsey yapmıyorum. Yenidoğandan beri yaptığım şey, aşırı huysuz olduğunda kucağıma alıp hafif pışpışlayıp sakinleştirmek ve yatırmak oldu.Yatırdığımda yine uykuya çok direniyorsa, emerek uyutmaya çalıştım. Şuan hala daha aynı ilerliyoruz. Belki emerek uyutmaya çalışmamda doğru değil, çünkü bebeğim bu rutine alıştı ama en azından yattığım yerde emziriyorum, herhangi başka bir müdahalede bulunmuyorum. Seni çok iyi anlıyorum, uyusun yeterki diye yapmadığımız şey kalmıyor ama sallamaktansa en azından yatarak emzir yada mamasını içir öyle alıştırmaya çalış