Bebeğim 4 aylık aynısını ben de yaşıyorum.Bir göğüs ucum daha küçük orayı nadiren emiyor.
Emmeyince ağrı yapıyor,kendi kendine sızıntı şeklinde akıyor.Bazı günler sıkıntı yok tutuyor ama diğer göğsüm gibi istekli değil.Gece uyanırsa uyku arasında o tarafı emziriyorum.Bir de orası sürekli aktığı için göğüs pedi ıslanıyor sık değiştiriyorum,emzirmeden önce de göğsümü yıkıyorum koku kalmasın diye.Benim bebeğim biraz hassas.O gün hiç emmezse de bir kez elimle ya da makineyle sağım yapıyorum.Ahh bu bebekler😞
Birkaç gündür de 4.ay atağından mıdır nedir bilmem iki memeyi de istemiyor,acıkıyor zorla ağlayarak emiyor,emzikle sakinliyor.Meme reddi yaşıyoruz diş huzursuzlukları başladı,çok zorlanıyorum 🙁