asliiihann Biz en geç 09.30-10 arası uyanırız rutinimiz bu , öğlen 14.00 gibi yatardı 1.30 saat uyurdu . Akşamda aynı saatlerde uyurduk düzenimiz bozuldu yani öyle diyorsanız sevindim geçici dönem 🙈🫠 Her gün parka bahçeye götürürüm yorulsun diye akşam 7 de uykusu gelir 😂 mecbur oyalarım erken uyuyup gece uyanmasınn diye olan annelere oluyo tek yorulan benim 😂 Eski düzende saatlerde devam sadece öğlen uykusuz erken uyuması işime geliyo ama gün içinde dinlenicek fırsatım olsaydı keşke onunla beraber bende atak geçiriyorum aralarda😂😂😂